Missie, visie en strategie

“ Kwaliteit is net iets meer geven dan de klant ervan verwacht”

Missie:
Duijnborgh Certification draagt bij aan een betere bedrijfsvoering van onze klanten door op het juiste moment in te spelen op de technologische ontwikkelingen op het gebied van ICT gerelateerde managementsystemen.

Visie:
In een wereld van toenemende afhankelijkheid van andere organisaties, regulatie en toename van bedrijfsrisico’s wil Duijnborgh Certification een toonaangevende partner zijn op het gebied van deskundige en onafhankelijke onderzoeken en uitgroeien tot de meest gewaardeerde certificerende instelling van ICT gerelateerde managementsystemen (o.a. ISO-IEC 27001, NEN7510, ISO 22399, ISO 20000).

Onze waarden:
Kwalitatieve bijdragen
Deskundig en onafhankelijk
Excellente dienstverlening

Onze strategie:
Onze dienstverlening kwalitatief verbeteren door investeren in nieuwe marktontwikkelingen, gericht competentiemanagement en technologische ontwikkelingen.
Communicatie continue verbeteren naar de behoefte van de klant
Het onderhouden van een duurzame samenwerkingsverbanden door tijd voor de klant te nemen en tot een duurzame prestatieverbetering te komen.